5. december 2012

Newbie Blogger
 
Keep scrolling for English version
Jeg har efter lidt overvejelser og efterspørgsel, besluttet mig for at forsøge med en blog - og ja, med forsøge mener jeg virkelig 'lad os nu lige se, om jeg overhovedet kan finde ud af det, og om der er nogen derude, der gider følge med' agtigt-forsøge. ;-)

Jeg har haft en profil på instagram med billeder af lækker, sund og nem mad - både morgenmad, middagsmad (madpakker), aftensmad og mellemmåltider - og sund mad til de tider, hvor vi har trang til at blive sliksultne - mad, der kan snyde den søde-tand til at tro, at vi rent faktisk har fået lidt sukker indenbords - de tider, hvor vi tit ender med at smide det hele overbord og dykke i slikskuffen med hovedet fyldt at tanker som: "bare et liiillleee stykke.. og liiige én mere, og ej.. Nu har jeg spist 2, så kan det også være lige meget".. og så ryger resten af posen ned også, og man kan sidde tilbage med oppustet mave og være ærgelig og bitter på sig selv. Skulle vi ikke lige prøve at undgå det?!

Jeg har derfor valgt, at jeg vil lægge mine billeder herind, med tilhørende opskrifter. Det skal lige siges, at mange af de ting jeg laver, er lavet på ren improvisation og 'gefühl', men jeg vil forsøge at blive bedre til at skrive ned, hvad jeg kommer i - og dermed dele det med jer, der kunne ha lyst til lidt inspiration til et sundere liv - men rolig nu, det er nemme retter, der er overskuelige at give sig i kast med.

Smid gerne kommentarer, så jeg kan få en fornemmelse af, om I overhovedet synes, det er en god idé - om I er med mig ;-) feedback omkring siden, ideer, ris og ros. Feel free!

Camilla
____________________________________________________

To the English speaking audience;  

I've decided to create this blog after weeks of speculations - I've been sharing my photos of dishes and meals on Instragram and it got it me all started. I've 'met' so many inspiring people and it's all so motivating.

This blog will be photos like Instagram but I will add the recipes to them as well - I've been asked for recipes and it made me think that some of you guys actually would be interested in following my blog.

I'm no fanatic nutritionist, but I like the clean food and I try to live by the famous saying: "Eat Clean, Train Dirty".. I want to be a motivation to other people like others have been to me.

Feel free to comment, give feedback, I'm open for ideas and critic as well! :-))

Thank you,
Camilla

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog du har lavet dig. Synes der er masser af god inspiration. Kommer helt sikkert under mine bogmærker :)
    Tak for det, og held og lykke med videre fremgang i den :)

    SvarSlet