10. marts 2013

Efter længere tids dvale

Nye lækre, nemme og sunde opskrifter 
Med inspirerende billeder 

Efter længere tids dvale er jeg nu tilbage - jeg har smidt nye opskrifter ind under de fleste af ovenstående kategorier; "Morgenmad", "Aftensmad", "Snacks" og "Sunde brød".. Der er blandet andet opskrift på svampet banan brød og lækre sunde pandekager. 

Opskrifterne er nemme og lige at gå til - det er ikke noget, der kræver det helt store eller tager oceaner af tid. Tjek det ud og giv en tilbagemelding, hvis I prøver noget af det. Alt feedback er kærkommen :-)

Jeg har også en instagram bruger, hvor jeg dagligt ligger billeder ind - inspirerende, motiverende, opskrifter osv. Men da jeg har erfaret, at alle ikke er nået til instagram endnu, vil jeg selvfølgelig også forsøge at holde bloggen her opdateret. 

Billederne er alle mine, taget af mig selv, med iPhone. 

1 kommentar:

  1. Synes du er virkelig inspirerende og følger både din blog og instagram. Tager hatten af for den udvikling du befinder dig i! Kan du ikke lægge noget ud på din blog om træning? Og bl.a. så har jeg lagt mærke til, at du har virkelig tynde lår, løber du meget, eller har du nogle gode råd til, hvordan man kan "tabe" sig på sine lår?

    SvarSlet